Eragon izle

Posted by Oğuz | Filmin Türü , , , , , , | ::: 14:52

Yapım:2006 ~ ABD
Tür:Aile, Aksiyon, Fantastik
Yönetmen:Stefan Fangmeier
Senaryo:Lawrence Konner, Mark D. Rosenthal, Jesse Wigutow
Senaryo (Kitap):Christopher Paolini
Yapımcı:John Davis
Görüntü Yönetmeni:Hugh Johnson
Müzik:Patrick Doyle-
Süre:2 saat

Editörün Yorumu:
İzlemeden önce biraz önyargılıydım bu filme karşı.''Ben bu filmi kesin beğenmem.'' demiştim.Ama izledikten sonra düşüncelerim tamamen değişmişti.Çok iyi bi filmdi.güzel bi fantastik yapımdı.







reklam

Yorumlar (4)

çok begendim
benim gibi begenen bayanlar eklesinler beni
dj_stefean hotmail

film harika gerçekten ama bu filmin yüzüklerin efendisi gibi seri olarak devam etmesi lazım

zaten kitap bu film bende var. ve ikincisinin adı da ELDEST şu anda eragon'u okuyorum ve tavsiye ederim. filmine de bayıldım ama bazı şeyleri tam oturtamamaışlar kitaptaki gibi.

bana omerukum@gmail.com ve omerukum@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.(üst yorumu ben yazdım)

Yorum Gönder

Etiketler